Undrar

om det kan bli rosor av de här bitarna?
Anders på Runmarö var ju så generös och gav mig tips och kvistar till nya rosor. Nu har jag satt dem i såjord, nya snitt och allt vad det var. Det ska bli väldigt spännande att se om det blir små rosplantor av dem. Tyvärr är jag lite osäker på vad det var jag fick - jag var så uppfylld av alla fantastiska rosor han hade i sin trädgård. Vad jag än frågade om så hade han den, nästan - "Empereur du Maroc" saknades...
En var en kvist från "Awakening" och det andra tror jag var "Splendens". (Tänkte kika in på hemsidan för att se om jag kände igen namnet, men jag kan inte öppna den på min Mac. Får kolla igen när jag börjat jobba och har en Pc igång - nu har jag semester!).
Hur som helst - spänningen är olidlig! Om de tar sig får jag nog planera om i min lilla trädgård :O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0