Nätblommor

Jag tycker att det är roligt med nätauktion - är inne en del på Tradera och har både köpt och sålt med gott resultat,mest kläder och böcker.
Nu har jag provat att köpa plantor och det verkar fungera det också. Har förstås skickat efter växter från plantskolor förut, men det här är ju privatpersoner som säljer både plantor och frön.
Ett litet paket i brevlådan, väl inslaget med papper, plast och skyddande omslag, billigare än plantskolan och dessutom fick jag nu min Violruta "Hewitts double" som alltid är slutsåld. Jag tog en bild på den när den hamnat i rabatten och den ser pigg ut tycker jag. Bilden längst ner är som den ska bli förhoppningsvis... trivs i sol/halvskugga, blommar juli-augusti och kan bli en och en halv meter hög!



På plats


Kommentarer
Postat av: M

Ja vad roligt! Den ser fin ut tycker jag med! Vad kul att höra positivt omdöme, jag är nämligen en fegis och har inte vågat mig på det. Men nu kanske jag gör det...

2008-07-23 @ 21:02:22
URL: http://hwitavillansvackra.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Klart du ska prova! Men bestäm vad du är beredd att betala, det är lätt att hänga med till ett högre pris än man tänkt...

2008-07-23 @ 23:23:57
URL: http://kollitott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0