(Peppar och) Pumpa

Höstens stora odlarfest och utställning Peppar och Pumpa äger rum på lördag i Tantolunden i Stockholm kl 11-18, mer info om du klickar här.
Jag kan redan nu som första blogg i Sverige visa en av de tävlande som jag följt under mina morgonpromenader! Det här är en bamse, även om inte tändsticksasken är på plats för att visa det. Nu gäller tävlingen inte bara storlek (tack för det) utan även kvalitet och skönhet, och håll med om att det här är en snygging! Dessvärre har jag ju fått jobba som alla andra paparazzis och bilden är därför tagen på håll i grönskans dunkel (blixten har gått på). Det ska bli väldigt spännande när matchen avgörs på lördag! (och jag hoppas verkligen att nedanstående pumpa deltar och inte gömmer sig kvar av någon sorts blygsamhet)
Vi ses väl?


Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Den var rätt stor....

Vi kanske ses där Katarina. Ha det gott!

2008-08-27 @ 13:30:30
Postat av: Katarina

Slottsträdgårdsmästaren: Den är jättefin! Jag håller utkik efter dig ;O)

2008-08-27 @ 15:09:45
URL: http://kollitott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0