Ännu mer musik...

I år har jag verkligen gått på julkonserter och jag har en målsättning även nästa år att lyssna på mer musik!
Lördagen bjöd på en kontrastrik musikblandning. Christmas carols med "sing-a-long" kunde jag ju inte motstå! Allhelgonakyrkan ligger nära, kammarkören var mycket bra och det hela avslutades med min favorit "Hark".
Det har blivit mycket kyrkomusik och eftersom jag är ett guds barnbarn så tycker jag mycket om den musiken, inte minst när jag får sjunga själv ;O)
Men efteråt blev det bluesjam på ett annat ställe här på Söder. Bills Bluesband inledde (Bill Öhrström, gammal veteran) och sen klev det upp ett par riktigt duktiga gitarrister. Musik är härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0